Kvinnans rätt till choklad

Owow! Jag är uppe ur sängen igen men jag skulle aldrig va varit de om jag inte hade vart så stans chokladsugen!
Så de var ju bara att ge sig ut i stormen och bege sig till netto för att köpa godis, kaffe, mjölk och iste. 
Men så sant och hemskt de är att kvinnor kan gå genom eld och vatten för att få choklad, när suget är där!
Men skor och choklad är allt en kvinnas rättigheter!

På aftonbladet har dom sagt att vi från skåne och halland inte ska gå ut i onödan eftersom det är en klass 3 varning, men som sagt jag behövde choklad.
Men nä nu ska jag dyka ner i sängen igen (och hoppas att inte fönstrerna blåser upp) med min choklad och titta på nästa film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0