Lägenhet

Hej!
Har hittat ett rum nu som var jätte fin och de var de området som inte var så jätte bra men eller jag trodde de inte var så bra men när jag kom dit så såg jag att man var tvungen att ha en tag för att komma in på gården lösenord för att komma in i trappan och nyckel så de är nog säkert! 
men men rummet var stort och ljust och jag får en egen balkong! (: 

Så jag flyttar ifrån familjen annorlunda nu den första december och de ska verkligen bli skönt att slippa gubben. Inte ens nu när jag var uppe för att säga de till honom att jag skulle flytta var han på mig att jag skulle sänka elementen, jag har lust att köra upp han och hans elementer någonstans.
Nä nu ska jag inte vara sån jag har en toppen dag och den ska inte få förstöras!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0