Migrän

Hej

Mår lite bättre nu efter ett par antal timmar i soffan och ett par antal filmer, men är fortfarande helt slut i hela kroppen och huvudet värker fortfarande men nu är de inte så farligt som de va imorse utan nu har de mest blivit ett irriterande dunk.
Men jag förstår inte hur eller varför de kommer, kom och tänka på de att jag inte har haft migärn försen i början på juni, antar att det var all stress från skolan som släppte då. Men väntar på svar från blodbussen fortfarande så förhoppnigsvis kommer de att hjälpa. 

Men jag antar att jag har haft mycket stress nu med skolan, jobb och pengar. Och eftersom jag fick bra besked igår att jag fick jobbet som telefonintervjuvare så släppte allt och fram kom migränen. Men men antar att de är borta tills morgondagen för då ska jag till skolan och "säga upp mig", tvätta, städa och så ska jag bara strossa omkring i stan. 

Ja just de ja, igår trodde jag att jag kunde eröva världen så jag vågade mig på ett spinnigspass iallafall och ja, de finns inga ord. efter en kvart hade jag så ont i rumpan av den jävla sadeln att jag ville gå hem! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0