Pizza och film!

Hej!

Sitter här i källaren och väntar på att min pizza ( för 7:- på ica)  ska bli klar och förhoppningsvis är den de snart för jag hungrar snart ihjäl!
Men men hade ju tänkt då att träffa på nella här nere i mörkret men hon har nog ramlat ner i en dike..

Jobbet gick bra som vanligt och jag trivs fortfarande jätte bra, men imorgon ska jag jobba själv för första gången de ska bli lite hemskt, men hur många är de som ringer in en fredags kväll egenkligen så de blir nog rätt lugnt.
Hade tänkt att sätta mig och titta på en film och sen tänkte jag fara hem och sova och förhoppningsvis vaknar jag inte 9 imorgon som jag har gjort två dagar i rad nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0