privatliv

Hejsan hejsan!

Gissa vad, just nu sitter jag i mitt rum med datorn med internet!
Vi har äntligen löst internet mysteriet och ja de känns hur skönt som helst att kunna göra vad som helst, haha när jag har kollat på lägenheter på blocket när hon är hemma och sitter bakom mig har jag typ vridit sönder ryggen för att hon inte skulle se vad jag gör! 

Jaja imorgon kanske jag ska jobba iallfall även fast jag var ledig och tro de eller ej men jag hoppas verkligen jag får jobba imorgon, så kul är de, hmm. Nä men om jag är ledig så ska jag hyra en bil och hämta upp resten av mina grejer så jag slipper tjatet om att jag "gratis" bor under december. Så imorgon blir de att lämna stället forever! :D 
Men nu blir de The big bang theory.
Godnatt igen :)


Kommentarer
Postat av: kjelle

Hej Tessan! Kan du förklara för mig vad du menar med gratisbor? Du hade väl betalt fram till och med siste december, eller???? Kram pappa

2011-11-28 @ 20:05:21
Postat av: Theres

Hej!

Nej de har jag ju inte, utan de är ju bara depestionen som han har jag har ju inte betalt hyran för att bo där under december

2011-11-28 @ 21:05:23
URL: http://nellak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0