Ringaren i Notre Dame

Har nu taggat upp med en kopp nudlar( 2 för 10 på ica najs!!) och en kopp choklad/mint te och ska strax sätta på ringaren i notredame!
Jag vet att jag hade den när jag var liten men sen helt plötsligt var den spårlöst borta så antar att jag har lånat ut den till någon och inte fått tillbaka den men iallafall var jag helt förkrossad och hela dagen har jag lyssnat på musiken från filmen så har längtat efter att få se den igen så jag kör ikväll. 
Imorgon är de dax för en intervju i en butik och sen för CDON så får se hur de går, dock ville dom att jag skulle ha med referenser, ska jag få dom från Jenni då eller hahah vilket skämt! Men förhoppningsvis klarar jag mig utan. 
Men nä nu väntar quasimodo på mig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0