Stor dag för liten plånbok!

Hejsan bloggen!!

Började dagen på loppisen och oboy vad mycket grejer dom hade riktiga skor från H&M, Nelly och Zara för endast 20:-, smink för 25:- hygienartiklar för 10:-, datorer, gosedjur, köksartiklar, kläder, perkuer. De fanns allt!
Jag kom där i från med en väska, mascara och en mops, mopsen var ett inplusköp men den hängde där och såg så söt ut så den fick komma med. 

Iallafall efter jag hade slösat lite pengar där inne så mötte jag upp Nella för att åka på julmarknaden men vilken bullshit de va 100 spänn i inträde! driver dom eller, men utanför serverade dom glögg och pepparkakor så jag var ganska nöjd ändå, fick även klappa en ponny med juloutfit så ja de fick väl duga med den "julmarknaden" för mig.
men vi bestämde oss för att gå in på shoppingcentret som ligger brevid istället där vi åt lite och kollade runt och de slutade med att vi BÅDA kom ut med en ny mobil. Men då fick man skänka 250:- till en valfri hjälporganisation så självklart fick djurens rätt mina pengar där. så nått gott kom ut ur de. 
Och jag kanske kan komma in i 2000-talet och använda gpsn i mobilen istället för att behöva gå runt med en karta.







Åh min fina ljusstake i mitt fina fönster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0