the chicken's is back

Hejsan!

Har nu städat och fixat här så nu ska de bara dammsugas och dammas av allt och sen är jag klar här. 
haha the chicken's is back, så ja nu blir de en natt med familjen anorlunda i rummet igen då familjefotona är uppe (vad vill dom egentkligen och hänger upp dom i detta rummet, vad tänkte dom där likosm). 
Men ja vad ska jag skriva mer, börjar bli hungrig igen så funderar på att fixa lite nudlar som ligger löst, så slipper jag ta med dem eller så sparar jag dem till lunch imorgon och äter upp mitt bröd istället. Haha jag har ju degkuddar kvar i frysen också (som var ett rent impuls köp) som jag inte vet vad jag ska äta till, Nella säger att jag ska äta creme freich till? 

Ja men de var nog allt för idag, Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0