Uggla

Hej!

Kom nyss hem från jobbet så nu sitter jag och äter lite kvällsmat, ska snart gå och lägga mig men måste vänta till gossip girl har laddat klart så jag kan ligga och kolla på de innan jag ska sova. Sitter fortfarande på golvet i vardagsrummet med en sladd in i datorn, hoppas dom hittar lösenordet  till internet snart så jag slipper sitta här och uggla mitt framför tvn. 

Imorrn blev mitt jobb pass fram flyttad så börjar 14-19 istället för 16-21, vilket är lite surt eftersom jag inte får något ob imorgon då, men eftersom en i gruppen slutar så sa hon till våran team leader att hon skulle ge ut hennes timmar till oss två som är kvar så förhoppningsvis får jag extra timmar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0