28 Oktober

Så där nu är jag snart ut ur skolan på riktigt, eller har nu skickat in papper till CSN att jag ska avbryta mina studier så jag kan få pengar igen i vår om de går som jag vill. Hmm hur jag ska överleva månaden blir intressant att se!

Iallafall har inte hört någonting om jobbet än så får väl ett ja eller nej på måndag om inte så får väl jag ringa och fråga hur de blir.
Ja annars då idag har jag inte gjort någonting, jag har ätit frukost och kollat på lite alla möjliga serier mer har de inte blivit. Men ska snart ge mig ut så jag får lite frisk luft idag iallafall men vad jag ska göra än, men de blir nog en sväng med cyklen iallafall var längesen vi var ute på upptäcksfärd. Hjälp vilket flummigt och förvirrande inlägg detta blev men men de är bättre än inget. 

Ha de naaaajs! ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0