30 Oktober

Hej!

Fick lite ångest när jag åt frukost förut och klockan stod på 3, sen kom jag på att man skulle ställa om klockan och då blev jag en aning lugnare. Ja idag ska jag ut och cykla, vart jag ska än vet jag inte men funderar på att cykla in till centrum och köpa ett busskort, åh ännu mer ångest. Men nä vaknade upp på ett toppen humör efter ett par rara drömmar och ska fortsätta vara på bra humör resten av dagen! 

Vad som händer med mitt kompis projekt kan jag inte påstå att de går framåt, man hittar inte så många kompisar när man sitter på en cykel. Men men jag kommer snart på något där med, nu ska jag spela lite tetris och sen ska jag göra mog i ordning för ännu en skön dag på min sadel! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0