31 Oktober

Hejsan!!

Än så länge har jag vart inne i stan och sålt min bok, ätit frukost, druckit 3 koppar kaffe, sagt hejdå till Nella och har sagt till en kille från läkare utan gränser att ge folk som har malaria en kondom. Vad jag tänkte med där vet jag inte. Men men dagen har bara börjat idag funderar jag på om jag vågar på mig ett spinnings pass, antagligen inte untan kommer nog köra ett vanligt medel pass, men på tal om friskis så jag heter fortfarande Eva askerlund och är senior dock nu så har jag ett all kort och kan gå på allt, gym spinning och jympa.  Men jag är tydligen inte ensam om att heta de utan vi är tre styckna som delar på hennes namn och kort, haha stackars människa! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0