Balkan deluxe

Hej! Det har verkligen inte funnits någon som helst ork att blogga idag. Men men har piggnat till nu så nu kör vi påt igen.
Igår så var vi ute för första gången på riktigt här i Malmö och de var väl inget att höja i granen hur dåligt som helst dom spela typ robyn och Kiss och folk klädde sig som hej kom och hjälp mig och så var det 16 åringar där inne så ja ni förstår men de va väldigt prisvärt 54 spänn för en shot var ganska soft!
Men idag så ska vi gå ut igen Nella ska ta med mig på Balkan deluxe, vilket ska bli ganska spännande för svennen i mig ( Jag säger bara tacka sylte för " blatte tiden") Och förhoppnings vis är det bättre än de igår! hon har till och med fixat så vi står på listan. Så ska starx göra mig i ordning och ska försöka bli klar först denna gången, Nella klagar alltid på mig att jag är seg och jag förstår inte varför.. Men men ha en trevlig kväll ni resten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0