banan

Hallå hallå! Min mobil dog inatt av att jag lyssnade på radion så jag vakna ungefär nu istället för halv 12, vilken banan. men men Igår ja kan väl inte påstå att de hände så mycket jag städade, kolla på film och åt jätte god mat. Ja just de ja, jag såg inga metoriter heller, jag tog med mig en chokladpuddingsask och gick upp och ställde mig på gräsmattan, men de va så satans kallt att jag inte orkade vänta så jag gick in, kände att jag lika med kan kolla på de på youtube i värmen. 
Ja idag då måste nog kolla i almenackan var de står eftersom jag har så hetsigt liv..Nä men hade nog tänkt att åka bort till lidl för att köpa lite pannkakor, chokladpudding och så och kanske jag skulle cykla bort till orkanen och leka lite i ps så att jag får mig en bra header någongång, känner att jag borde göra något vettigt under dagen? Men hanna kommer hem idag så slipper jag känna mig helt ensam känner att min mun har växt igen lite under helgen. 
Nu ska jag dricka upp mitt underbara arabkaffe och spela lite tetris för att börja dagen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0