Beyonce

Hej!

Åkte in till stan och pratade med CSN och jag måste säga upp de för att kunna söka de igen till våren. Typiskt.
Jaja får se hur jag löser de, hoppas jag inerligt får ett jobb nu då innan månaden är slut. 
Iallafall i stan så är de massa hästreor nu så fick med mig en rosa randig tshirt från H&M hem, köpte även beyonce´s parfym heat ruch den lukta verkligen jätte gott och billig var den också så de var ett bra köp. Sen åt vi lite mat och sen handla vi på Netto och så. Men nu ska jag ut på promenad!


Kommentarer
Postat av: Anonym

oooh HÄSTreor (?) har de olika slagt ponnys där då eller kan man bara köpa chettlandsponny ;)

2011-10-26 @ 00:12:19
URL: http://nellak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0