Donje

Oboy jag har sneat på livet. Har inte gjort någonting fram tills runt halv 10 då fick jag ett sånt sug efter turkis peppar så de var bara att klä på sig och ge sig ut i regnet när jag väl kom fram blöt som en katt gick jag runt där inne och hitta massa roligt typ lax 40 spänn, ni vet dom här goda dounatsen med choklad i för halva priset, billig juice och massa nudlar och gick och betala och så  men när jag kommer ut märker jag att jag har glömt mina turkisa peppar!! och i början ville dom verkligen inte släppa in mig i affären först eftersom dom stängde, men som tur var så kom de en och gick ut och då gick jag in samtidigt och nu sitter jag här med mina turkisa peppar och spelar bingo mycket effektiv dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0