Kiruna

Hej. har inte haft någon tid eller lust att blogga överhuvudtaget men får väl försöka göra de nu och berätta lite om vad som har hänt. 
Jag har börjat att jobba med att sälja bingolotto vilket inte är så jätte kul men det är pengar iallafall eller inte nu är de pengar men i november, jobbar  "grattis" nu denna första månaden men de är ju så jag får ta de så länge. Men har även varit på en till anställningsinterjuv och jag hoppas verkligen att jag får de jobbet, för jag känner att där vill jag jobba och de har inget med sälj att göra utan det är att jag ska sitta i kundtjänst och då kan de vara allt från boka en flygbiljett till att hjälpa någon betala sin räkning från bredbandbolaget. Så just ni väntar jag svar från de, håller tummarna! Men tillbaka till bingolotto nu då, började där i måndags på utbildning som har vart fram tills idag och idag fick jag sätta mig och sälja och grym som man är sålde jag första bingolotten på mitt tredje samtal och ja vad ska man säga dom som jobbar där är sköna och så men de finns ju alltid ingefär tusen nackdelar.
Och ja skolan då, jag har inte hoppat av ännu ( vet inte riktigt varför) men har fått min första tenta som jag inte förstår någonting utav. Men jag hade tänkt att åka till skolan på fredag och prata lite med studievägsledaren och kolla om jag verkligen kan komma in på kurser om jag går ett program och lite sånt dära. Och så på djurens rätt sida att de finns en kurs som handlar om djur och media i samma dock är den på engelska och den är i Lund men den har ändå kommit upp bland mina första val. Har även sökt mer med djur som t.ex  djur i socialt och arbet eller något sånt hette de. så ja jag hoppas att de blir någonting där har även självklart sökt med media också. 
Så ja de var väl de som händer runt omkring just nu! Uppdater mer när jag är på bättre humör och sånt men nu ska jag sova vet inte varför men lägger en däck här när som helst så godnatt och hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH stjärna f u c k i n g. Jag jobbar " grattis" FAN dör av flabb nu i min ensamhet hahahahahahaahhha

2011-10-06 @ 01:19:46
URL: http://nellak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0