Melon

Hej!

Interjuven idag gick jätte bra och de var bra timlön så jag hoppas verkligen jag får detta nu och det var bra för de sträcker sig ungefär över tre månader vilket blir bra eftersom jag har planerat att börja plugga igen till våren.
Men ja efter interjuven så gick jag över till csn men dom hade stängt så får traska dit bort imorgon istället. men jag gick till Lindex istället och hitta ett par nya jeans, två nagellack och en kajal så ja där gick väl mina sista pengar, och förhoppingsvis så får jag nya imorgon. 
Men när jag kom hem fick jag lite tråkiga nyheter och jag kände inte riktigt för att vara hemma så åkte ner till stan igen och bara strosade omkring. 

Men nu är jag hemma igen och har precis lagat mig lite middag, eller middag och middag de är lite mer släng ihop allt som var kvar i kylskåpen och tillsätt ketchup och creme fraiche, bon appetit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0