Members

hej! Idag har både Nella och Hanna åkt iväg så just nu är jag helt forever alone denna helgen, hanna kommer hem igen på söndag kväll men nella kommer inte hem försen på onsdag natt! Så ja vad ska jag göra under denna tiden? Funderar på att gå till parken igen och försöka mig på att mata fåglarna, måste medge att de tar mycket mod att gå dit och mata dom ( finns inget mer skrämande är fåglar/DUVOR) men jag ska försöka, jag samlar mina brödkanter i en påse som jag ska ge dom. Hade även tänkt att åka in till stan är jätte sugen på att köpa en tjocktröja från Zara eller Monki har inte bestämt mig vilken jag tycker är snyggast än. och de värsta av allt är att jag är medlem på en rea sida eller vad man kan kalla de och dom skorna jag har gått och funderat på och verkligen vill ha men känner att jag inte vill lägga 500 spänn på dom har nu kommit in där och nu säljs dom för endast 149:- så jag känner att jag måste slå till men min plånbok verkligen skriker Nej!! Så får se hur jag gör där har 4 dagar på mig att bestämma mig. Men nu ska jag palla mig upp ur sängen för att gå och hämta lite frukost, vädret är inte de bästa idag så kommer nog vara inne och kolla på film och serier den mesta tiden. Köss (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0