Mongo!

Hej! I måndags fick jag för mig att åka hem kände att de var behövligt, så jag är alltså hemma i trollhättan igen och stannar fram tills på torsdag efter begravningen, för att sedan på fredag morgon gå på arbetsintervju.
Jag brukar ju verkligen inte vara vaken vid denna tiden men Hugo kom in och väckte mig runt halv 10 för att berätta att han kokar ägg. Och sen kom mamma in och berätta att de var något fel på mongo så då piggna jag till med en gång! Han bara ligger och skakar och han kommer inte ens till köket när man öppnar kylskåpet och då vet man att något är fel, så jag chansar på att de har något med höften att göra igen. Men nu ligger han i min säng med massa filtar, så hoppas vi att han blir bättre senare! 



Lillen!



Kommentarer
Postat av: Lollo

Nämen gud så söt!! :D Vilken kennel är han ifrån och hur gammal är han? Molly fyller 1 år 14 november så jag har faktiskt inte haft henne så jättelänge - fick hem henne i slutet av januari i år :)

2011-10-27 @ 11:58:37
URL: http://lollobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0