Nelly.se

Idag var jag uppe tidigt för att åka till Erikshjälpen och fick med mig lite allt möjligt där ifrån, te.x kniv, skärbräda, äggkopp, dukar, fat och muggar. Så nu har de legat i diskmedel i ca 3 timmar för att få bort gammla bakterier.

När jag var hemma i trollhättan hittade jag ett par riktigt snygga pumps inne på skopunklen(?) men dock fanns de inte i min storlek, och tänkte då att jag kan lika med köpa dom i Malmö, så åkte förbi entre när jag åkte hem från erikshjälpen men tror ni inte att dom hade slutat att säljas då, så himla typsikt! Men jag gråter inte för de ( fast dom har en till skopunkten här någonstans så ska åka dit imorgon och kolla om dom finns där) för när jag kom hem så gick jag in på Nelly.se och köpte hem ett par skor! Så mitt skobegär stillades lite iallafall.

Har dessa i gult också, men dom var så himla sköna att jag beställde hem ett par rosa också (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0