Outlet

Hej!

Hjälp vilka är bananerna som sätter en outlet när folk inte har några pengar då varken lönen eller csn har kommit? Hmm jaja annars fanns de massa bra saker där och jag skulle vilja köpa en D&G klocka, den är verkligen skit snygg och nu kosta den runt 1300 men men så har man ju inga pengar. Men men min klocka jag har nu är också så fin.

Efter vi hade varit där så drog vi oss mot entre och kollade runt lite i affärerna, hitta ett jätte snygg linne inne på MQ som jag ska köpa på tisdag. Men jag fick med mig ett paket hårinpackning iallafall, känner att mitt hår behöver de efter färgningen härromdagen. Ja så har dagen sett ut på ett ungefär, och nu väntar vi på att klockan ska bli åtta så vi kan gå upp och laga lite mat blev inga pannkakor imorse så äter dem nu men hallon, bananer och sirap, NAJS! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0