Skaffa kompisar?

Åh vad jag önskar man kunde vara barn igen! 
Nella åker hem nu på måndag och ska vara borta i hela fem dagar så jag blir ju helt forever alone igen. Men om man hade varit barn så hade man bara gått över till grannnen och frågat om man skulle leka, eller gått till en lekpark och bråkat om vem som fått åka först i rushelkanan. Men nu, de är ju inte så att jag kan gå hem till grannen och uggla eller gå till en lekpark och vara skum. Jag funderar på att gå med i en kvällskurs eller kanske börjar med den här töntiga sporten som man sopar framför bollen så att jag kan få några andra att hänga med än liksom. För seriöst hur får man kompisar när man blir äldre när man är ny i en stad? Som sagt det är ju inte så att man sätter sig brevid en jämnårig på bussen och börjar snacka. Hm eftersom jag varken pluggar eller har något jobb för tillfället så ska detta bli mitt nya projekt: Jag ska lära mig hitta kompisar!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0