Stjärntecken

Senaste inköpen! Har köpt lite mer porslin och så men de finns ingen ork att ta kort på med mina dåliga kamera. Ska ta med systemkameran ner nästa gång jag är hemma, plus de är roligare att ta smygkort på folk när man har systemkamera för då tror folk oftast att man tar fina/sofistikerade bilder fast man egentkligen tar fula sköna bilder!

Men Älskar min nya clown tavla! och nej den där blåa rökelsehållaren var inte meningen att jag skulle köpa men jag ville verkligen ha tavlan och dom tog inte kort under 100 så jag tog de bästa jag kunde hitta. Dock var de en helt underbat affär jag var inne i med ursnygga tavlor på Buddha och massa annat smått och gott när tjänar massa pengar ska jag gå in och spendera dom där. Men hon som jobba där var grymt skön lirare och började prata om att jag var född i kräftan och sa att vi var väldigt snälla, rara men vi var också mycket känsliga och vi passa inte bra ihop med skorpion och massa sånt och jag nicka på och log som, ja självklart visse jag ju de..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0