12 timmar nonstop!

Hej! här kommer ett trött inlägg från en ännu tröttare jag, har vart igång non stop sen klockan 8 imorse. Kan ju även påpeka de att jag somna runt halv fem tiden för att jag läste en bra bok, började läsa den runt två tiden och blev klar runt halv fem. aja iallafall idag har vi vart i skolan, storhandlat, åkt buss, fixat busskort, vart på banken x2, vart på siba och expert och letat efter en bra dator vilket slutade med att Nella blev 11 000 fattigare ( ha hon blev typ grymt lurad) och så har jag spelat monopol på en Ipad i ca en timme inne på siba, kom hem runt 8 tiden och ja så har min dag sett ut ungefär och nu ska jag färga håret på Nella och sen ska jag sova, så himla skönt har likosm inte skola försen på tisdag igen så tills dess blir de att chilla brett. Ah ja just de ja imorrn ska vi även ut och utforska nattlivet! (Nej mamma jag ska inte bli rånad igen)
Men men Idag hade jag faktiskt kamera med mig så tänkte lägga ut lite bilder, tycker själv att de är mycket roligare att titta på bilder än att läsa (:

Något av alla hundra torg här typ som man inte kan uttala.

World trade center, fail.


Åh våra jävlar påsar som tyo vägde ton! och min påse gick sönder så jag släpade typ runt med min lingonsylt på asfalten typ fml.


Maxi!
Åh när vi kom hem släpade på våra påsar så sa mamman att nästa gång vi ska storhandla så ska vi ringa henne så kommer hon sjävklart och hämtar oss så att vi slipper bära, så himla rar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0