Är de jag som är konstig?!

Hej hej bloggen ( Haha töntingt)!! Idag så mår jag väl lite bättre men är fortfarande lite putt. Men idag så åkte jag och nella först till ÖB och handlade lite tvättmedel, pringels och skit. Sen så gick vi över till nån stor blatte affär där allt var jätte billigt typ (eller iallafall frukt och grönt) och de värsta var när jag gick till kött avdelningen och jag såg att de låg får huvuden i disken som de normalste i världen, sen kollade jag upp och där stod de " Beställ ditt får här, vi grillar och kör hem de till dig 1500:- " Ungefär något sånt liknande. Jag var seriöst tvungen att gå därifrån, jag är ju glad att jag inte har ätit något idag än för i såfall hade de legat över oxfilen ungefär. men för nella då som är bosnie var de också de självklaraste i världen och hon tyckte att det var JAG som var konstig som inte tyckte de va normalt att de låg får där liksom. Och de ända ja kunde tänka på var när jag och Hugo var hemma hos Malin och hälsade på hennes underbara lamm och att de kunde vara en utav dom som låg där.  Jaja men men om en timme får vi äta woho och då ska jag äta couscous sallad oyeah (: ( Kommer typ vara vegetarian efter denna dag..)

Kommentarer
Postat av: Amelie

Nej du är inte konstig. ^^

2011-09-12 @ 14:07:10
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0