Japan

Hej hej! här är allt bra och jag lever. har vart en ganska bra dag idag, först var jag hos tandläkaren och fick fixa en ny löstand ( min gick sönder häromdagen) sen gick jag lite på stan och strossa omkring köpte dock inget, men jag fick en kommentar om min snygga väska och ja förstår att hon tycker att den är snygg! sen fick jag svara på massa frågor som en tjej ställde till mig. Sen åkte jag hem en snabbis för att hämta tränings kläder och begav mig sen för att träna sen var de bråttom då vi skulle vara på orkan klockan 3 för átt hämta ut våra biljetter och så åkte vi busstur runt hela malmö i typ en timme och sen var bjöds de på middag najs. de var dock att man skulle vara där till 9 men vi åt och stack typ haha och nu sitter jag här med en fett god godispåse ( lidl 39 kr/kg fett värt) och ska snart gå och lägga mig för att imorrn upp tidigt för yttligare en lektion! Imorrn kommer de massa bilder från bussturen också köss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0