Karma!

Hej! Gud vilken lång dag, började på jobbet från 09:00 till 16:00 och sen iväg på arbetsinterjuv 17:30 till ca 18:30.
Men annars har det varit en bra dag, har varit riktigt underbart väder så idag har sommarjackan varit på antar att det var sista gången jag kunde ha den i år så fick passa på. Eller så är det så att jag uppskattar vädret mycket mer nu när jag inte ser det dagligen. Men ja imorgon blir en ännu tidigare dag för jag ska iväg till blodbussen som kommer och donera blod för första gången så de ska bli intressant! Gud min karma har blivit så bra sedan jag flytta till Malmö, jag donerar blod, jag skänker pengar till Djurens rätt och Greenpeace, jag ger pengar till uteliggare och har blivit typ kompis med den ene, jag ska börja hjälpa till på sjukhuset och jag är bara allmänt snäll helt enkelt. de bara lyser grönt om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0