KÖSS

Okej jag har inte tagit mig ut till bussen än, vet inte om jag känner för de kanske gör de imorgon istället. Men så nu vet jag inte vad jag ska göra jag funderar på att åka ner till havet och gå en promenad men de blåser så himla kallt! Men jag orkar inte sitta hemma, men allt är typ stängt så de är lite surt hade tänkt att åka till erikshjälpen men näpp de va stängt och myrorna var stängt!
Ja just de ja, jag ska nog börja jobba på röda korset och hjälpa till på sjukhuset, de ska bli väldigt kul och så ska jag nog börja som dogwalker här också till hundstallet, men jag är så rädd att jag ska bli fast i en hund och så säljer dom den. så om jag börjar där så kommer de typ sluta med att jag står där med 8 hundar och blir utkastad av familjen annourlunda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0