majs

Godmorgon på er solstålare! Jag hoppas att ni är på bättre humör än jag iallafall. För jag har ett Görannn moment, åkte ner till Limhamn som ligger ungefär 4-5 km bort för att hämta ut mina böcker och så tänkte jag handla lite och så. Men när hon på preem frågar om legg tror ni inte att jag har glömt hela plånboken hemma! Så de var ju bara att ge sig ut i stormen igen för att cykla hem och nu sitter jag här helt sönder svettig och ska snart cykla tillbaka igen för att hämta dom jävla böckerna! Soft. Men men iallt ont finns något gott får jag väl tänka, jag får luft, kondition och mjölksyra i benen..  awesome! Men men Nella har inte vaknat än men efter hon har vaknat så ska jag tvinga med henne till erikshjälpen (: Men men nu s´får jag väl åka igen annars klagar lars att jag har ställt cykeln ivägen eller nått. Köss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0