mask

HEJ!
Vädret här är skit eller de regnar inte tack och lov för de men de blåser som fan (välkommen till malmö)
Just nu sitter jag på orkanen ( Skolans bibliotek) som har stora fönster och vetter ut mot turning torso, havet och öresundsbron och en jävla massa andra fula byggnader men försöker att inte låtsas om dom.
Har suttit här nu ett tag tänkte att jag skulle gå hit för att se om dom har photoshop och så för att kunna få mig en desgin på bloggen. men de hade dom inte och de känns så pinsamt och resa mig upp och gå med en gång så nu sitter jag och filosoferar runt på mailen och så och försöker se viktig ut!
Tidigare idag hade vi en stor föreläsning i två timmar om den svenska politiken och de säger väl allt..
Och mina böcker har kommit idag så där ryker 700 spänn, toppen! Men men sånt man får leva med.
Har lite bilder jag tänkte lägga upp när jag kommer hem på lite allt möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0