Nelly.com

HEJ! :D Idag mår jag awesome kanske för att jag har shoppat ( ovanligt..) och jag har fått mina grejor från nelly dock var de inte kul att släppa runt på den enorma påsen som de kom i.
Men var även på erikshjälpen och köpte massa böcker har förälskat mig i Marian keyes böcker, rekomenderar starkt! och så köpte jag underlägg till vårat bord jätte fint från typ IKEA eller nått sånt. Och så köpte jag med mig lite smått och gott hem från affären för att tagga upp en serie kväll. De nya avsnitten av two and a half men och how i met your mother har kommit ut och så lite nya serier som ja ska kolla på så de blir en soft kväll!
Mina grejor från Nelly (: köpte även ett halsband men orka inte ta kort på ett vanligt halsband.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0