Nytt

Oj sitter här i äckelsoffan och chillar tänkte snart att gå och packa för imorgon åker jag hem oyeah! Men resten av dagen gick bra och vilket slutade i två jobb ett för bredbandsbolaget ( där jag skulle tjäna 19 000 i grundlön?) och sen de andra var ett jobb där jag typ kommer hjälpa företag med inkasso ungefär. Men jag valde faktiskt de senare just för att jag har redan gjort telefonförsäljning till privatkunder och det var inte kul eftersom man får ta så mycket skit även om lönen var jätte bra (säkert någon baktanke) så var inte arbetstiderna bra överhuvudtaget det var mellan 1-21 så det skulle ju bara sluta med att jag skulle må psykiskt dåligt och det var tonade glas överallt runt om så då skulle jag hela dagarna leva i mörker så jag valde de andra även fast lönen kanske inte var den bästa men den håller mig levande. Så jag börjar på tisdag och de ska bli väldigt kul de ligger mitt på torget och de är jätte fina lokaler och ljus och fint med lamm stenar vid ingången så de blir nog bra. Har även sökt massa kurser nu till våren. Men nu ska jag packa och så ska jag kolla på serierna som jag inte hann att se på igår och sen blir de sängen i god tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0