Olle

Hej hej, jag håller på att lägga en däck här i soffan så ska snart gå och lägga mig i sängen och se på några filmer. De blev ingen bussutr idag de fanns helt enkelt ingen ork, utan jag och nella gick upp till köket och gjorde riktig mat ( var på tiden) Så då blev de kokos lax, potatis och sallad. var även på coop och köpte mig ögonfrans böjare, rakhyvlar och godis. Och sen följde jag med nella till okq8 ( de va längesen min homie jobbade, undra vart hon är??) och då så köpte jag mig deras otroligt goda latte och turkisk peppar känner mig i stor behov av salt! Och familjen annourlunda har typ fest här idag så dom sitter ute och röker vattenpipa ( Ibland undrar jag om dom inte har någon känsel dom är likosm fortfarande ute och badar i havet och nu sitter dom ute och chillar medans vi tar på oss
höstjackorna när vi går ut) Mamman åkte till spanien idag så dom passar väl på eller nått.
Kändes som en passande bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0