Slagthuset

Gud! Sitter på orkan och väntar på min introduktion som ska börja strax, har suttit här i 20 min nu och det är ungefär den tiden som har gått sedan jag satte på datorn jag har aldrig vart med om segare, om jag säger biblioteks datorerna på måg är rena superdatan jämfört med den jag sitter vid! Jag kan ju bara drömma om att komma in på facebook då tar de väl ockås 20 minuter! Men men har idag varit på två interjuver och båda gick jätte bra och jag har än så länge fått ett utav de. Så just nu har jag två jobb, ett dit jag är på väg nu, där var de ingen interjuv eller nått utan han sa att jag hade en trevlig telefon röst och sa att jag skulle komma in på introduktion idag halv 2 och så den interjuvn jag var på senast men har till ikväll på mig att bestämma mig för vilket jag vill ha så de är ju bra. och på alla jobb så är grundlönen på minst 10 000+ provision så jag har fortfarande råd att betala tillbaka mitt csn och betala hyran. Plus att jag har över så de är ju väldigt bra! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0