Soft!

Hej! Idag har vart fett chill dag, började i skolan runt 10 tiden och hade lektion till 12 sen åkte jag till triangel och hjälp de borde kallas labyrinten jag hitta inte ut därifrån de va sinnes haha! Men men efter de så hitta jag en lapp om att dom sökte blodgivare så den har jag svarat på nu och sen skulla jag posta typ 100 brev och gick runt halva malmö för att leta rätt på en jävla brevlåda, hitta en till slut på gågatan eller vad de kallas. Sen var de dags för tandläkaren och hämta ut min tand (: Dock ville dom att jag skulle betala men ack nej de skulle jag verkligen inte göra så dom skickar en räkning till trollhättan eftersom jag inte är folkbokförd här ännu, höhö! Så fu pilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0