Hemma helgen!

Hej! Har inte haft tid att skriva under tiden jag har varit hemma men de har varit jätte bra! De tog lite tid med tåget ner typ 4 timmar de va lite segt men ska försöka flyga hem nästa gång. Iallafall när jag kom till Thn så tog jag bussen hem till stefan och amelie för att träffa Hugo, rasmus och hundarna. Och självklart Amelie och Stefan och så bjöd jag mamma på middag. det var torsdagen de!
-

På fredagen så gick jag ut med Mongo på en långpromenad och sen åkte jag in till stan för att möta upp malin för lunch och lite shopping, köpte en grå t-shirt, klocka, halsband, armband, örhängen, smink. En hel del helt enkelt. Och sen blev de mys kväll med mamma med tacos.
Mongo!

-
Lördagen var jag på Auktion med Pippi Långstrump som var auktionsvärd köpte ett linne och en sjal sen efter de var de kalas för hugo som fyllde tre år! han fick fiskar av oss och har vi tur så överlever dom lite längre än om jag skulle ha dom. Sen på kvällen var jag med Linn, Malin och Matilda och ja kan säga att det var en utav de roligaste laälrkvna på länge med allt från misslyckad tacos/chili con carne till street race!
-
Auktion med Pippi!


Var och matade den ensamma valpen!




Nattbus!
-

Söndag så var vi bjuden hem till mormor och morfar för att äta mat efter de blev de överby med mamma och stefan för att köpa en ny data till mig men blev ingen sen på kvällen/natten låg jag och kollade på lite nya serier.
-
Idag måndag, tåget gick 10:09 och Paulina var där och vinkade av mig men de var en seg tågresa ner till gbg men tåget ner till Malmö gick lite bättre sov de sista timmarna men vakna lite då och då av att jag låg och dregla varför dreglar man alltid när man inte ska göra de? aja men tycker det är så jobbigt att åka tåg när man inte har en bestämd plats för då är man så orolig att någon ska säga till än att man har tagit deras plats så måste man resa sig och leta rätt på en ny plats. Men nu satte jag mig vid "Djur avdelningen" Så det var jag och rottweilern som satt och dregla ikapp. Men så fort jag klev av tåget så var jag tvungen att skynda mig till en arbetsinterjuv ( Ja jag går fortfarande på dom, kanske kan komma upp något bättre) Så kom dit i mina tunga väskor och han var jätte söt han som interjuva mig, jag skulle lätt kunna ta jobbet på grund av honom haha! Men men har nu kommit hem och har beställt hem en dator som kommer i veckan och så har jag handlat och tvättat också så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0