16 Februari

Hej!

Vaknade runt 11 tiden och sen dess har jag ätit frukost, kollat på två olika serier och rivit ut hela min garderob på jakt efter något att ha på mig.. Men känner att jag inte orkar leta mer nu så ska slänga på mig ett par jeans och en vanlig tjocktröja, pallar inte bry mig riktigt. 
Vakna inte upp på världen bästa humör då jag hade tre finnar i ansiktet dem är dock borta nu men nu istället ser det ut som att jag har ett myggbett på kinden! dagens i-landsproblem..

Jaja det har öppnat en ny second hand butik här nu för ett par dagar sedan så hade tänkt att cykla dit nu och se om dem har något skoj, sen blir det jobb från 17-20!

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej vännen! Hoppas att du har det bra. Men en sak bara, tänk på att inte skriva något som helst negativt om jobb what so ever, never!!! För alla kan ju läsa din blogg, tänk på det. Ses vi på söndag? Kram pappa

2012-02-16 @ 15:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0