18 Februari

Godmorgon!! 

Vaknade precis upp med lite ångest över vad klockan är då jag hade mycket planerat idag men sen drog jag upp persienerna och där bakom öser regnet ner så helt plötsligt hade jag inte så brottom längre.

Iallafall ska ta mig en kopp kaffe och klä på mig och ge mig ut i regnet, dagens planer: Erikshjälpen, citygross och sedan entre idag är likosm sista dagen som jag kan spendera mina pengar då jag jobbar från 12-21 varjde dag nästa vecka så komnmer jag inte ha tid att handla någonting försen på fredag och då kommer även lönen!

På tal om lönen i loooove it, det kommer vara runt samma summa som förra månaden och denna månaden har jag inte så mycket att betala så jag kanske kan ta tag i att skaffa mig en soffa! 




Men idag ska jag ut på jakt efter en skinnjacka med päls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0