19 Februari

Hej!

Skulle egenkligen ha åkt hem till Nella för att kolla på big brother och så (eftersom jag inte har några kanaler eller jag har en del kanaler men jag har fler danska kanaler än svenska..) , men jag kände de att nej jag pallar inte jag är så trött att jag nästa somnade på jobbet idag så ska snart gå och lägga mig och titta på film tills jag somnar.

Imorgon blir det upp att tvätta klockan 7, toppen (Y) måste ta den tiden då jag inte har tvättat sedan den 4e så kläderna får inte plats i tvättkorgen längre utan jag har börjat använda en ikea påse brevid för att slänga tvätten men men sånt som händer, men om jag går och lägger mig nu så kommer jag antagligen vara pigg och glad tills 7 ändå så förhoppningsvis så gör det inte så mycket. 
Men nu iallafall så blir det sängen :) 


Fick för mig att jag skulle bli advokat härromdagen också, jag borde verkligen prata med en syo eller nått för att komma fram till något vettigt om vad jag vill bli! Var också inne på att bli djurskyddsinspektör men då fick jag reda på att det var skit svårt och man var tvungen att plugga typ vetrinär, biologi verkligen allt kändes det som..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0