20 Februari

Godmorgon godmorgon!
'
Nej självklart är jag inte upp frivilligt så här tidigt utan har varit uppe sedan 7 imorse och tvättat och än så länge har jag tvättat 6 fulla maskiner då kan ni ju tänka er att det var mycket tvätt!
Men de värsta  var ju att jag köpte ju nytt tvättmedel när jag handla sist, tror ni inte att jag tappa den så den gick sönder och de värsta var ju att jag var så trött att jag inte hann reagaera rikrigt på vad som hände så mer än halva tvättmedlet åkte ju ut, typiskt..

Men men så hade tänkt att äta mig en ordentlig frukost här nu med ägg, keso med frukt och smörgås och självklart en stor kopp kaffe så jag vaknar till lite :)



Börjar dagen med lite mops då brukar ofta resten av dagen också vara bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0