3 Februari

Godmorgon Godmorgon!

Okej vaknade verkligen inte upp nu utan har kollat film, städat, ätit frukost och gjort mig iordning men först nu som jag sätter mig vid datorn.

Iallafall somnade igår runt 10 tiden men vaknar igen av att dörrklockan ringer runt halv 12, fatta paniken.. Liksom den enda jag känner i Malmö som skulle kunna komma då har egen nyckel, men iallafall jag ligger kvar i sängen och tänker nej men skitsamma jag kanske hörde fel eller nått men ca 2 minuter senare så ringer det igen! Hjälp då gick verkligen alla tankar typ gud jag kommer dö, dem kommer råna mig, hjälp jag har inte försäkring! haha alla tankar gick omkring då men jag tralla mig upp ur sängen och tryckte på "pratknappen" och där var ingen, så jag gick och la mig och sov igen. 

Men nu blir det att storhandla :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0