Hundönskelista!

Aww när jag cyklade till jobbet imorse så möttes jag av en av världens sötaste valp! Det var en lite boxer valp som frös så mycket att han satt sig nere och kurrade ihop sig och vägrade gå mer, gud han var helt bedårande! 
Så kom och tänka på att jag var väldigt inne på att skaffa en boxer för ett tag sedan efter jag hade läst en bok. 
Så i brist på något att göra mednas filmen laddar klart sitter jag och tittar på hundar jag vill ha!


Mopsen självklart första plats!



Andra plats är ju grand danois glasklart!



På tredje plats har vi den här lite av okända ras Puggle som är en blandning av Mops och Beagle!



Och på fjärdeplats har vi ju då boxer! 



Jag har alltid velat ha en Japansk spets men det är lite av en tant hund så den är på femteplats inom parantes  :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0