Pyssel lördag..

Hejsan!

Har jobbat idag mellan 9-18 och nu efter har jag sprungit som en blådåre fram och tillbaka till tvättstugan. 
På lunchen idag så gick jag och Josefine iväg till Graffiti och tog en varsin baugette.

På vägen dit dock så blev vi stoppade av en Telia gubbe som gav oss varsin ballong som det var en nummer på ungefär som ett lotteri och då fick man gå in i butiken och vända på en bricka ( det var ungefär som färgfemman) där det låg olika telefontillbehör och man kunde vinna mobil, headset, iphonevantar m.m. Josefine vann ett headset som kostar drygt 200:- egenkligen och jag då.. Jag vänder på min bricka med stora förhoppningar, där bakom ligger en pysselbok! Seriöst en pysselbok.. 
Görannn moment.

Kommentarer
Postat av: pappa

Ha ha ha... GRATTIS!!!!!

2012-02-04 @ 20:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0