Neon Panna

Hej!

Okej jag hade börjat skriva en lång novell kändes det som, angående Fredrik.R men jag känner att jag inte pallar ha någon åskit om det, känner att det bara kommer att bli fel. 
Så jag radera inlägget och skriver om något helt annat istället, shopping!

Fick hem mitt paket från hm idag och ja vissa saker var jag nöjd med och vissa inte dock är jag jätte nöjd över min badrumsmatta! Hade tänkt att visa bild på de någon dag när jag får igång de trådlösa igen. Iallafall cyklade även ut idag i snöstormen ( okej ca 3 flingor landa på mig, men för mig var de snöstorm) till Erikshjälpen och där fick jag köpt mig en neongrön stekpanna, en tjocktröja och en saftblandare.  
Sen jobbadde jag mellan 16-21 och ja de var en intressant dam jag pratade men som skulle ungefär polisanmäla hela världen även mig så ja jag får väl se om jag får en polisanmälan på mig eller inte, fråga inte om vad för jag har seriöst ingen aning. Iallafall hon var mycket rar.
Fick även ett 8-timmars pass imorgon också så det blir jobb mellan 8-17 så ska strax gå och lägga mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0