1 Januari

Hej!

Sitter just nu i sängen och hade tänkt att måla mina naglar och sedan gå och lägga mig och sova! 
Känner att det har varit en lång dag, somnade runt 11 tiden igår kväll och vaknade verkligen inte ens när raketerna sköts upp klokan 12 och ni vet väl alla hur blattar är med deras raketer och malmö är ju lite ökänt för sina rara blattar.. Men iallfall jag måste ha sovit väldigt tungt!

Men idag då, började jobba klockan 9 och fick inte ett samtal fram tills 11 tiden så de var grymt dött och de värsta var att jag kunde ha varit hemma och sovit. Men sen på eftermiddagen var de en aning kaos då jag hade minst 3 i kö hela tiden.
men de är ändå bättre att få samtal hela tiden än att bara sitta och dega, imorgon blir de jobb från 11-21 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0