18 Januari

Hej!

Ja stor dag har försökt lära mig vad ping är och än så länge kan jag inte så mycket förrutom att det är paket som skickas över internet (?)

Men men sjukaste tanten pratde jag med igår och jag har bara lust att fråga snälla magda har du glömt att ta dina medeciner igen.. hon påstod att det var någon som hade hackat sig in på hennes digitalbox och skriver saker som du har dödat din morbror du måste neka för polisen, varför råna du butiken i förrgår och massa sånt sjukt! Till slut blev hon så arg på mig när jag frågade henne att de var säkert att hon inte kollade på nyheterna att hon slängde på luren i örat på mig! Jaja det var ett rart samtal. 

Har även fått veta vad jag kommer få i lön nu den 25:e och ja vad ska man säga jag tror mitt bankkonto kommer få sig en chock haha! Nä men de känns bra att veta att jag får in en stadig summa nu när jag har flyttat till nytt och behöver soffa och bord (inget ont om min luftmadrass alltså men den passar inte riktigt in) kunna betala tillbaka mina "skulder" och betala alla räkningar. nä så om en vecka så blir de wiie! Men nu blir de macka och vänta på att min kära bror ska ringa så han kan förklara bättre med ping :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0