19 Januari

Godmorgon!

Vaknade en liten stund sedan av att skatteverket ringde mig för att kolla vilken lägenhet jag bodde i de kändes ju bara så där, hade lätt kunnat sova ett par timmar till!

Men men nu är jag uppe iallafall och ska snart äta frukost och kolla på film, börjar inte jobba försen kvart i 4 idag så har gott om tid på mig att göra ungefär vad jag vill men de blir nog att ligga kvar i sängen in till de sista :)

Men nu på morgonen har jag fått ganska mycket gjort ändå, har betalat alla mina räkningar och hyra och så, så nu slipper jag tänka på de den 25e. 
Nu blir de frukost :)

Kommentarer
Postat av: pappa

Vad duktig du är vännen =)

KRAAAAM Pappa

2012-01-19 @ 18:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0