2 Januari

HEJSAN!

Ja vad ska man säga jag är helt död efter ha jobbat 9 timmar idag, och de va inga lätta kunde jag hade att göra med idag, prata med en tant som började gråta för att jag inte kunde få igång hennes kanal 10 ( Den kristna kanalen). Men de slutade med att det inte var så farligt ändå eftersom hon hade en del "avsnitt" bandade på sin vhs. Efter de samtalet kände jag för att gå hem och detta var mitt andra samtal som varade i en timme och 40 minuter, kändes så där.. 

Men men ja resten av dagen fram till lunchen pratade jag med bara folk som var födda på 30-talet och före de och ni kan ju tänka er hur tekniska dem är och försöka förklara för dem vart knappen sitter på fjärrkontrollen eller det att dem ringer in och förstår itne varför kanalerna inte funkar, och så visar de sig att boxen är avstängd..


men nu ska jag iallafall äta lite och sen ska jag sova, borde duchsa också men de finns ingen ork till de så de tar vi nån annan dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0