24 Januari

Godmorgon!

Somnade gott igår runt 1-2 tiden av ringaren i notredame, och vaknade upp lika gott nu runt 11 tiden.
Har precis varit nere och lämnat min cykel hos cykelgubben här nere eftersom någon idiot skärde sönder däcket i lördags när jag var och handla, suck. 

Men men nu ska han fixa de och så för 290:- lite dyrt men det får man väl ta ( braa att jag hade sparat undan lite pengar också) Det är fortfarande bättre än 460:- för ett busskort.. 
Nu ska jag ialllafall göra en stor frukost med ägg, gröt och smörgås :)

Haha så fail jag trodde verkligen det var den 24:e igår så jag hade ju räknat starkt med att min lön skulle ha kommit in idag men så fick jag se att det är den 24e idag istället så nu får jag ju vänta yttligare en dag så typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0